ERP okos kiegészítők

Az informatika nagyot fejlődött az elmúlt időszakban, ez a fejlődés kihatott a vállalatirányítási rendszerekre is. Újabbnál újabb hardware-es és software-es megoldások érkeznek, melyeket szakértő kezekkel egy komplex automata szerkezetté lehet varázsolni. A vállalkozásoknak nem csupán egy egyszerű rendszerintegrációs eszközre van szükségük, hanem teljes integrációs megoldás kell a folyamatok automatizálására. Az ERP okos kiegészítők erre hivatottak megoldást nyújtani.

Ebben segít a DevIT Kft. az Ön cégének is. Megoldásaink az informatika széles területeit kapcsolják össze, hogy Önnek ellenőrzött és automata üzleti rendszere legyen. Microsoft Business Central és Microsoft Dynamics Nav (Navision) integrációs megoldásaink azt a célt szolgálják, hogy Önnek még könnyebb és hatékonyabb legyen úgy a napi munka, mint a hosszabb távú stratégia és megvalósítása.

ERP okos kiegészítők

NAV online adatszolgáltatás - ERP okos kiegészítők

2021. január 4-étől kötelező adatot küldeni a NAV-hoz minden olyan számláról, módosító, érvénytelenítő számláról, amire az áfatörvény számlázási szabályai vonatkoznak. [2007. évi CXXVII. törvény az általános forgalmi adóról, 10. melléklet.]

A Microsoft Dynamics 365 Business Central / NAV – Online számla beküldés modul lehetővé teszi a törvényi megfelelést az Online számla adatküldési törvénynek megfelelően.

NAV online adatszolgáltatás
Az online számla rendszerén belül:
  • a kiállított számlákról valós idejű adatok érkeznek a NAV-hoz,
  • a kiállított számlákat lekérdezhetik a számlabefogadók és a számlakibocsátók is,
  • a nagy mennyiségű számlaadat gyorsan elérhető hatékony kockázatelemzés és ellenőrzés céljára, ami segíti az adócsalások felderítését, és ez a tisztességes adózók számára is előnyökkel jár,
  • az adatszolgáltatás automatizálásával az adminisztratív terhek csökkennek a számlázó programot használóknál,
  • az új rendszer kiváltja a számlakibocsátók összesített adatszolgáltatását.

A változás minden olyan Microsoft Dynamics 365 Business Central / NAV (Navision) partnert érint, ahol a rendszert a Számlázás funkcióval használják.

NAV online adatszolgáltatás - DevIT

Az általunk biztosított megoldás a Microsoft Dynamics 365 Business Central / NAV (Navision) magyarországi lokalizációjának készítőinek ajánlásával került forgalomba. Lehetővé teszi a törvényi megfelelés lehetőségét, Navision 4.0 SP3 verziótól, Microsoft Dynamics NAV verzióin keresztül a Business Central-ig egyaránt, legyen szó éves szoftverkövetéssel rendelkező és nem rendelkező partnerek Microsoft Dynamics rendszeréről.

ERP okos kiegészítők

E-számla - ERP okos kiegészítők

Az elektronikus számla a hagyományos számlák modernebb, gyorsabb és praktikusabb formája, amellyel nemcsak időt, de rengeteg pénzt is spórolhat! Kimenő e-számla megoldás lehetővé teszi, hogy a számla kiállítási folyamat során a fizikai papíralapú számla helyett elektronikus számlát állítson ki a Microsoft ERP vállalatirányítási rendszerből.

ERP okos kiegészítők
E-számla - DevIT

E-számla bővítmény segítségével lehetőség van külön fejlesztés nélkül, egy sztenderd Microsoft Dynamics 365 Business Central / NAV (Navision) add-ont megvásárolva hitelesített, időbélyegzővel ellátott számlát, illetve másodbizonylatot kiállítani.

Az E-számla rendszer nem csak az eredeti példányokra használható, hanem a másodpéldányokra is, így a papíralapú iratok mennyisége csökkenthető, továbbá használatával nem csak számlák kiállítására van lehetőség, hanem a megoldás kiterjeszthető más üzleti dokumentumokra is, mint például a rendelések visszaigazolása vagy a fizetési meghagyások.

EKÁER adatszolgáltatás - ERP okos kiegészítők

Az EKÁER hosszabb nevén Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer valójában egy online adatszolgáltató rendszer, mely arra hivatott, hogy a vállalkozó az EU bármely tagállamából Magyarországra, vagy Magyarországról egy EU-s országba irányuló, az adott termék közúton való fuvarozásával, valamint az országon belül történő közúti fuvarozásával összefüggő adókötelezettségnek eleget tegyen.

2021 január 1-jétől jelentősen változott az EKÁER szabályozás, melynek értelmében csak a kockázatos terméknek nevezett termékek körére szűkült és ezen belül megmaradt az egymillió forintos értékhatár és az ötszáz kilogramm bruttó súlyhatár, melyek elérésekor válik kötelezővé az adatközlés.

EKÁER adatszolgáltatás - DevIT

Cégünk EKÁER interface megoldást kínál Microsoft Dynamics 365 Business Central / NAV (Navision) vállalatirányítási rendszert használó partnerek számára, mely magában foglalja a teljes folyamat elektronikus megvalósítását. A beszerzési és eladási rendelésekből egy közbenső felületen keresztül lehet generálni xml file-t az EKÁER bejelentés/módosítás/lezárás generálásához.

ERP okos kiegészítők

Raktárkezelés mobil eszközön - ERP okos kiegészítők

A DevIT Kft. WMS Express mobil raktárkezelő megoldása a Microsoft Dynamics 365 Business Central kiegészítőjeként mobil eszközöket integrál a raktárbeállításba. Ez azt jelenti, hogy sok időt takaríthat meg, miközben növeli a pontosságot vonalkódok beolvasásával a különböző raktárműveletek kezeléséhez.

ERP okos kiegészítők
Raktárkezelés mobil eszközön - DevIT

Akár egyszerű műveletet futtat, ahol beszerzési és eladási rendeléseket használ, vagy összetettebb raktárat működtet, megoldásunk segít a folyamatok ésszerűsítésében.

Az integráció Windows és Android alapú mobil eszközökön egyaránt támogatható, tehát függetlenül attól, hogy rendelkezik-e meglévő hardverrel, vagy új hardvert vásárol, rengeteg kompatibilis eszköz közül választhat. Minden fontos márka támogatott, beleértve a Datalogic, a Zebra és a Honeywell termékeket is.

Megoldásunk 1D és 2D vonalkódokat egyaránt beolvas.

EDI rendelés kezelés - ERP okos kiegészítők

A EDI (Electronic Data Interchange) integrálja az Ön és vásárlói, beszállítói, szállítói és internetes üzletei közötti elektronikus adatcserét közvetlenül a Microsoft Dynamics 365 Business Central / NAV (Navision) üzleti folyamataiba. Ez az üzleti megoldás átalakítja az Ön és partnerei által használt különböző adatformátumokat, valamint feldolgozza a bejövő és kimenő adatokat. Az EDI támogatja azokat a tranzakciókat, amelyekre szüksége lesz az elektronikus ellátási lánc menedzsmenthez a beszerzés, az értékesítés és a logisztika területén.

EDI rendelés kezelés - DevIT

Az EDI rendelés kezelő megoldásunk ideális azoknak a Microsoft Dynamics 365 Business Central / NAV (Navision) felhasználóknak, akik hatékony, biztonságos kommunikációra támaszkodnak üzleti partnereikkel. EDI modulunk segítségével drasztikusan csökkentheti az értékesítési és vásárlási költségeket, valamint elkerülheti a szállítási hibákat és javíthatja a szállítás megbízhatóságát.

ERP okos kiegészítők

Microsoft Power BI

A Microsoft Dynamics 365 Business Central / NAV (Navision) üzleti adatokba betekintést nyerhet a Microsoft Power BI adatmegjelenítő rendszer segítségével. A Power BI beolvassa a Business Central / NAV adatait, így irányítópultokat és jelentéseket hozhat létre ezen adatok alapján.

A Power BI rugalmas alternatívát kínál a Business Central-ba épített jelentésekhez, lehetővé téve a részleteket és testre szabva a vizualizációt, sőt egyesítheti a Business Central / NAV különböző vállalatainak adatait. Néhány Power BI jelentés beágyazható az Business Central-ba / NAV-ba, és a rendszer elhagyása nélkül megtekinthető. Az összetettebb irányítópultok jobban áttekinthetők a Power BI webhelyén.

ERP okos kiegészítők
Microsoft Power BI - DevIT

Nem csak Microsoft Dynamics 365 Business Central / NAV (Navision) ERP-ből származó adatokat, hanem számos más forrás adatainak egyesítésével hozhat létre interaktív, modern irányítópultokat és jelentéseket, melyek gyakorlatban hasznosítható elemzéseket nyújtanak, és javítják az üzleti eredményeket.

Cégünk nagy tapasztalattal rendelkezik Microsoft Power BI bevezetésében a Microsoft Dynamics 365 Business Central / NAV (Navision) ERP rendszert használó vállalatok számára.

Webshop integráció

Takarítson meg értékes időt és pénzt megoldásunkkal, mely webshopját köti össze Microsoft Dynamics 365 Business Central / NAV (Navision) vállalatirányítási rendszerével! Fejlesztésünk lehetővé teszi, hogy az összes adatot egyetlen helyen kezelje, így jelentős időt szabadít fel elkerülve a kettős adatbevitelt.

Ez az integráció kiterjesztett PIM (Product Information Management) megoldást tartalmaz a Microsoft Dynamics 365 Business Centralon belül. Gazdagítsa a termékadatokat a webshop hasznos információival.

Webshop integráció - DevIT

Az alábbi integrációs pontokat támogatjuk:

  • Termékek: A termékek API lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy egyedi termékeket vagy tételeket hozzanak létre, tekinthessenek meg, frissítsenek és töröljenek webshopjukban
  • Termékjellemzők és kifejezések: Termék attribútumok bővítése a Business Centralban
  • Ügyfelek: Ügyfelek letöltése a Business Central-ba, illetve létrehozás utáni szinkronizálás
  • Rendelések: Összes webes megrendelés letöltése a webshopból a Business Central-ba
ERP okos kiegészítők
Referenciáink
ML EnergyML Energy
LandmannLandmann
BravogroupBravogroup
A-PlastA-Plast
MokateMokate
TaurusTaurus
0 +
Év Tapasztalat
0 %
Megfelelés NAV előírásoknak
0
Sikeres Projekt
0 +
Boldog Ügyfél

Miért válasszon minket?

Azon dolgozunk, hogy cégek, vállalkozások értékesítési és kiszolgálási folyamatait tegyük hatékonnyá. Segítünk, hogy Ön az üzlete növekedésére fókuszálhasson. Automatizáljuk folyamatait, csökkentjük az adminisztratív terheket, lehetővé tesszük vásárlói gyors és precíz kiszolgálását, átlátható folyamatok mellet.

DevIT Kft. - kapcsolat
dot
triangle1
Kapcsolat - DevIT Kft.

Érdeklődik megoldásaink iránt?

Ismerje meg szolgáltatásainkat egy ingyenes konzultáció során!






    A "Küldés" gomb megnyomásával elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót.

    circle1
    map

    Location1

    • 123 Street
    • Address2

    Location2

    • 123 Street
    • Address2

    Location3

    • 123 Street
    • Address2