A szerviztevékenység, több szervezeti egységen átnyúló, komplex vállalati folyamat. Egy-egy szervizigény kezeléséhez a szervezet több területének hatékony együttműködése szükséges. A szervizplatform kifejezetten szerviztevékenységgel foglalkozó vállalatok számára nyújt megoldást.
A területek rugalmas, gyors és precíz együttműködése határozza meg a vevők elégedettségét, míg a folyamat hatékonysága biztosítja a vállalat eredményességét.
A Szervizplatform szolgáltatás a szervizfolyamatok hatékony működtetését, követését irányítását segít kézben tartani, mellyel garantált a vevői elégedettség és ügyfélélmény is.
Megoldásunk
Minden egy helyen
A részfeladatok elvégzéséhez a legkülönbözőbb információkra van szükség, melyek Vevőhöz, Eszköztípushoz, akár konkrét Eszközhöz kapcsolódnak. A Szervizplatform szolgáltatás lehetőséget biztosít arra, hogy feljegyzéseket kapcsolhassuk minden törzsadathoz. A feljegyzett információk a szervizfolyamat minden egyes részfeladatánál automatikusan megjelennek a felhasználók számára, így azokat nem emlékezetből, vagy különféle dokumentumokból kell előkeresni.
Együttműködés más rendszerekkel
A szolgáltatás rendelkezik egy csatlakozó felülettel, amin keresztül a Szervizplatform kapcsolható akár egy meglévő ERP rendszerhez is, így biztosítható a törzsadatok egyetlen, közös helyen történő karbantartása. A törzsadatok szinkronizációja miatt szükségtelenné válik a redundáns adattárolás és adatkarbantartás.
A Raktárak és Rendelések integrációja is megvalósítható, így a javítások alkalmával készülő elektronikus munkalapokon kitölthetők a beépített kellékek és alkatrészek, melyek automatikusan megjelennek az ERP rendszerben. A munkalapok kézi könyvelése így szükségtelenné válik, mindig naprakész információ áll rendelkezésre a készletről és az egyes eszközök javításához felhasznált cikkekről is.
Munka bárhol, bármikor
A rendszer a legmodernebb internetes technológiák alkalmazásával, biztonságos módon teremti meg a tetszőleges helyen és időben történő munkavégzés lehetőségét. A kezelőfelület webböngészőn keresztül érhető el és a legkorszerűbb igényeknek megfelelően készült. A feladatok akár okostelefonon keresztül is kezelhetők, a munkalapok online kitölthetők. A szoftver felkészült azokra az esetekre is, amikor a munkavégzés pillanatában az eszközön nincs aktív internetkapcsolat. A bevitt adatok a következő csatlakozáskor automatikusan, felhasználói beavatkozás nélkül szinkronizálásra kerülnek.
Azon dolgozunk, hogy cégek, vállalkozások értékesítési és kiszolgálási folyamatait tegyük hatékonnyá. Segítünk, hogy Ön az üzlete növekedésére fókuszálhasson. Automatizáljuk folyamatait, csökkentjük az adminisztratív terheket, lehetővé tesszük vásárlói gyors és precíz kiszolgálását, átlátható folyamatok mellet.