Szervizplatform

Szervizmenedzsment szoftver szakértőktől profiknak

A szerviztevékenység, több szervezeti egységen átnyúló, komplex vállalati folyamat. Egy-egy szervizigény kezeléséhez a szervezet több területének hatékony együttműködése szükséges. A szervizplatform kifejezetten szerviztevékenységgel foglalkozó vállalatok számára nyújt megoldást.

A területek rugalmas, gyors és precíz együttműködése határozza meg a vevők elégedettségét, míg a folyamat hatékonysága biztosítja a vállalat eredményességét.

A Szervizplatform szolgáltatás a szervizfolyamatok hatékony működtetését, követését irányítását segít kézben tartani, mellyel garantált a vevői elégedettség és ügyfélélmény is.

szervizplatform

Megoldásunk

szervizplatform all-in-one
Minden egy helyen

A részfeladatok elvégzéséhez a legkülönbözőbb információkra van szükség, melyek Vevőhöz, Eszköztípushoz, akár konkrét Eszközhöz kapcsolódnak. A Szervizplatform szolgáltatás lehetőséget biztosít arra, hogy feljegyzéseket kapcsolhassuk minden törzsadathoz. A feljegyzett információk a szervizfolyamat minden egyes részfeladatánál automatikusan megjelennek a felhasználók számára, így azokat nem emlékezetből, vagy különféle dokumentumokból kell előkeresni.

szervizplatform integration
Együttműködés más rendszerekkel

A szolgáltatás rendelkezik egy csatlakozó felülettel, amin keresztül a Szervizplatform kapcsolható akár egy meglévő ERP rendszerhez is, így biztosítható a törzsadatok egyetlen, közös helyen történő karbantartása. A törzsadatok szinkronizációja miatt szükségtelenné válik a redundáns adattárolás és adatkarbantartás.

A Raktárak és Rendelések integrációja is megvalósítható, így a javítások alkalmával készülő elektronikus munkalapokon kitölthetők a beépített kellékek és alkatrészek, melyek automatikusan megjelennek az ERP rendszerben. A munkalapok kézi könyvelése így szükségtelenné válik, mindig naprakész információ áll rendelkezésre a készletről és az egyes eszközök javításához felhasznált cikkekről is.

szervizplatform anytime-anywhere
Munka bárhol, bármikor

A rendszer a legmodernebb internetes technológiák alkalmazásával, biztonságos módon teremti meg a tetszőleges helyen és időben történő munkavégzés lehetőségét. A kezelőfelület webböngészőn keresztül érhető el és a legkorszerűbb igényeknek megfelelően készült. A feladatok akár okostelefonon keresztül is kezelhetők, a munkalapok online kitölthetők. A szoftver felkészült azokra az esetekre is, amikor a munkavégzés pillanatában az eszközön nincs aktív internetkapcsolat. A bevitt adatok a következő csatlakozáskor automatikusan, felhasználói beavatkozás nélkül szinkronizálásra kerülnek.

A Szervizplatform főbb funkciói

A szervizlistában szereplő összes gépet egy helyen tudjuk kezelni.

Vevőnként több telephely nyilvántartására is van lehetőség, ezáltal pontosan tudjuk majd, hogy mely gépet melyik vevő melyik telephelyén van üzemben.

Az egyes gépeket telephelyekhez lehet csatolni, így tisztában lehetünk azzal, hogy melyik gépet ki és hol használja az adott pillanatban.

Ticketing és SLA megoldással támogatjuk a helpdesk részleget.

Azonnali és akár automatikus feladatkiosztás felhőben.

Járjon bárhol a Technikus kolléga, elegendő neki egy mobiltelefon vagy egy tablet és máris tud csatlakozni az applikációhoz.
Teljes munkafolyamat figyelés és összehangolás.

99%-os rendelkezésre állás mellett teljes support támogatást nyújtunk.

Szerződéskezelés és teljestmény-mutatók mérése.

Konstrukciók

On-Premise
Business Central Navision On-premise

Helyben telepített változat

Az On-Premise egy klasszikus konstrukció, mely az ügyfél szerverén egy telepített applikáció.

Bérlet
Business Central Navision Bérlet

Havidíjas konstrukció

Üzemeltetett infrastruktúra. Ez egy hibrid rendszer, ami a felhős és telepített modell előnyeit ötvözi.

Saas
Business Central Saas

Felhőben üzemeltetve

Szoftver mint szolgáltatás, havidíjas konstrukcióban, felhőalapú infrastruktúrával.

Referenciáink
A-PlastA-Plast
LandmannLandmann
ML EnergyML Energy
MokateMokate
TaurusTaurus
BravogroupBravogroup
0 +
Év Tapasztalat
0 %
Megfelelés NAV előírásoknak
0
Sikeres Projekt
0 +
Boldog Ügyfél

Miért válasszon minket?

Azon dolgozunk, hogy cégek, vállalkozások értékesítési és kiszolgálási folyamatait tegyük hatékonnyá. Segítünk, hogy Ön az üzlete növekedésére fókuszálhasson. Automatizáljuk folyamatait, csökkentjük az adminisztratív terheket, lehetővé tesszük vásárlói gyors és precíz kiszolgálását, átlátható folyamatok mellet.

DevIT Kft. - kapcsolat
dot
triangle1
Kapcsolat - DevIT Kft.

Érdeklődik megoldásaink iránt?

Ismerje meg szolgáltatásainkat egy ingyenes konzultáció során!






    A "Küldés" gomb megnyomásával elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót.

    circle1
    map

    Location1

    • 123 Street
    • Address2

    Location2

    • 123 Street
    • Address2

    Location3

    • 123 Street
    • Address2